جهادعلمی

محلی برای نشر یافته های علمی

جهادعلمی

محلی برای نشر یافته های علمی

معامله‌ی بدون تضمین

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

هنوز چند روزی از نامه حضرت‌آقا نگذشته‌است که انگار همان افرادی که از آن نامه، به نامه تاریخی یاد کرده‌اند، با آرام شدن جامعه قصد دارند برخلاف آن حرکت کنند. انگار فراموش کردند که ایشان با تاکیدات فراوان فرمودند:« معامله اورانیوم غنی شده‌ی موجود در برابر کیک زرد با دولت خارجی در صورتی آغاز خواهدشد که قرارداد مطمئن دراین باره همراه با تضمین کافی منعقد شده‌باشد. معامله و تبادل مزبور، باید به‌تدریج و دردفعات متعدد باشد. همچنین اقدامات زمانی آغاز خواهدشد که آژانس، پایان پرونده‌ی موضوعات حال و گذشته (PMD) را اعلام کند.» اما نه تنها قراردادی بسته نشده و تضمینی مبنی بر برداشتن تحریم و موارد فوق بوجود نیامده، که رئیس جمهور محترم در سخنرانی اخیر خود در نمایشگاه مطبوعات بیان کردند:«ما از هفته‌های آینده UF6 را می‌فروشیم و کیک زرد را می گیریم.»

تمام این اتفاقات حاکی از این هست که عده‌ای در بین مسئولین هستند که درظاهر بله قربان می‌گویند ولی درخفا و دور از چشم مردم، فعالیت‌های دیگری که گاهی برخلاف قانون هم می‌باشد انجام می‌دهند. اما آنچه بیش از همه باعث بوجودآمدن دورویی در بین برخی مسئولین شده‌است،عدم مطالبه گری مردم بخصوص امت حزب الله است. با این همه فرمایشات رهبری که به تمام اقشار جامعه بخصوص دانشجویان مبنی بر مطالبه‌گری کرده‌اند، اما برخی ساکت نشسته‌اند تا موسی و خدایش بروند سرزمین را فتح کنند و بعد از آن، اینهاوارد میدان بدون دشمن شوند و درآسایش کامل زندگی کنند! واقعا چرا این‌قدر انفعال و بی‌تفاوتی؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
سیدعلی شاه صاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی